مطالب روز و جالب

ساخت وبلاگ

مدل لباس های مجلسی برای زنان 96
 

مدل لباس مجلسی

گالری از زیباترین مدل لباس مجلسی ویژه بانوان

مدل مجلسی

مدل لباس مجلسی

لباس مجلسی زنانه

گالری از زیباترین مدل لباس های مجلسی ویژه بانوان

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 25 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:37

مدل لباس های خواب زنانه زیبا 96
 

مدل لباس خواب

گالری زیبا از مدل لباس خواب مخصوص سال ۲۰۱۶

مدل لباس خواب

گالری زیبا از مدل لباس های خواب مخصوص سال ۲۰۱۶

مدل لباس خواب

گالری زیبا از مدل لباس های خواب مخصوص سال ۲۰۱۶

لباس خواب

مدل لباس خواب

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 14 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:35

خطرات رژیم لاغری با خوردن زیادی چای سبز

به گزارش سلامت نیوز، فاطمه جوادی، در گفت و‌گو با سینا، یکی از عوامل بروز کم خونی در افراد را مصرف بی‌رویه مرغ و پایین آمدن مصرف گوشت قرمز دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه گوشت قرمز، آهن بیشتری دارد برای افراد دچار بیماری کم‌ خونی مفید است اما خیلی از افراد میل و علاقه شدید به مصرف مرغ دارند و متاسفانه گوشت بسیاری از مرغ‌ها حاوی هورمون است که مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده است.

رژیم لاغری

کم خونی در خانم‌ها شایع‌تر از آقایان است
وی در مورد شایع بودن کم خونی در خانم‌ها نسبت به آقایان اظهار کرد: این بیماری در خانم‌ها بیشتر از آقایان دیده می‌شود که یکی از مهمترین دلیل آن خونریزی‌های مکرر عادت ماهانه در خانم‌ها است که باید در مقابل با مصرف غذا‌های آهن دار جبران شود.

این محقق طب سنتی، به علائم این بیماری در افراد اشاره کرد و گفت: سرگیجه، سردرد، زردی صورت، پفت کردن پلک، ضعف اعصاب، خواب زیاد، ریزش مو،ورم پا، خستگی مفرط، سردی در ناحیه پا از نشانه‌های بیماری کم خونی در افراد است.

جوادی، به خاصیت مویز در درمان کم خونی اشاره کرد و افزود: مصرف مویز و شیره انگور بسیار برای درمان کم خونی توصیه می‌شود که متاسفانه خیلی‌ از افراد فواید آن را نمی‌شناسند و از مصرف این ماده ارزشمند غذایی غفلت می‌کنند.

وی رژیم غذایی خودسرانه و مصرف بیش از اندازه چای سبز را در بروز بیماری کم خونی مؤثر دانست و افزود: متاسفانه گرفتن رژیم خودسرانه غذایی و بدون نظارت از سوی پزشک مربوطه در خانم‌ها دیده می‌شود که این خود در بروز بیماری کم خونی بی تاثیر نیست؛ همچنین از آن جهت که خیلی از خانم‌ها به خاطر لاغر شدن بسیار به خوردن چای سبز روی می‌آورند همین امر احتمال ابتلای آنها به کم‌ خونی را بیشتر می‌کند، چرا که خوردن چای سبز به طور مداوم و بلافاصله بعد از غذا خود مانع از جذب آهن می‌‎شود و در نهایت فرد را مبتلا به این بیماری می‌کند.

افراد مبتلا به کم خونی کمتر لبنیات مصرف کنند
جوادی، مصرف بیش از انداز لبنیات را برای کسانی که کم خونی دارند مضر برشمرد و اظهار کرد: مصرف بیش از اندازه لبنیات باعث بیماری کم خونی شده و جذب آهن در بدن پایین می‌آید؛ همچنین نان‌هایی که در حال حاضر جزء عادت غذایی ما ایرانیان است متاسفانه غنی نبوده و به هیچ وجه آهن ندارند.

این مشاور تغذیه در رابطه با باید‌ها و نباید‌های تغذیه در رابطه با بیماری کم خونی اظهار کرد: مصرف فندق، عدس، شیره انگور، عرق یونجه، عرق شبدر، سبزیجات و به خصوص مویز در افراد کم‌ خون به خصوص خانم‌هایی که بیماری کم خونی دارند بسیار توصیه می‌شود؛ بالعکس مصرف لبنیات، غذا‌‌های فست فودی و چای نیز در این افراد توصیه نمی‌شود.

این محقق طب سنتی، مشکل کمبود ویتامین ب به خصوص در رابطه با کم خونی در خانم‌ها را خطر جدی دانست و اظهار کرد: امروزه خیلی از خانم‌هایی که به ما مراجعه می‌کنند، مشکل کمبود ویتامین ب دارند که خود در بروز بیماری کم خونی و ریزش موی ناشی از آن بی‌تاثیر نیست و باید افراد الگوی تغذیه‌ای خود را اصلاح کنند.

وی عوارض بیماری کم خونی در مزاج بلغمی را بیشتر از سایر مزاج‌ها دانست و افزود: افرادی که دارای مزاج بلغمی و در سنین بالا هستند مشکل کم خونی در آنها بیشتر به چشم می‌آید و معمولاً کف پای این افراد سرد و بی حس است.

رژیم چاقی

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:32

تعبير خواب خارش به علاوه تعبیر خواب خود

عکس خفن

تعبیر خواب - خارش
محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند او را خارش تن پديد آمد، دليل كه طلب خويشان كند و از ايشان غم واندوه بيند. ابراهيم كرماني گويد: خارش تن، دليل است بر بازجستن احوال خويشان. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر بيند از خارش، وي گزند و رنج رسيد، دليل كه او را از خويشان مضرت رسد. اگر ازخارش مضرت نيافت از ايشان گزند نرسد.

تعبیر خواب - خود
 محمدبن سيرين گويد: خود چيزي بود كه خود را به مكر از آن نگاهدارد. اگر بيند كه خُودِ فولاد بر سر دارد، دليل كه جاه و قوت او زياده شود بر قدر درستي و روشني خود. اگر بيند كه خود را از سر برداشت، دليل كه عز و جاه او كمتر شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر كسي خود بر سر بيند، دليل كه او فرزند زيرك بود، زيرا كه خود در تاويل چون تاج است و هر زياده و نقصان كه در خود بيند، دليل بر فرزندي بود. جابر مغربي گويد: اگر كسي بيند كه خود فولاد روشن بر سر داشت، دليل كه از مهتري قوت و حشمت دهد. اگر بيند كه كسي خود از سرش ... 
برداشت، دليل كهحالش ضعيف شود. اگر بيند كه خود او بشكست يا ضايع شد، دليل كه قوت و عزت او زايل شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن خود در خواب بر پنج وجه است. اول: قوت. دوم: مال و بزرگي. سوم: فرزند. چهارم: بقا و نيكوئي. پنجم: چيزي كه خود را از آن به مكر بازدارد.

عکس های خفن

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 19 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:28

ماجرای هلاکت فرمانده داعش به دست تک تیرانداز ایرانی

به گزارش میهن گرام :اواخر مرداد ماه سال جاری یک عملیات مهم اطلاعاتی – عملیاتی توسط نیروهای امنیتی – نظامی ایران در غرب کشور  انجام و در جریان آن، یکی از خطرناکترین تیم‌های تروریستی منهدم می‌شود.

داعش در ایران

ماجرا از این قرار بود که دو تیم تروریستی با هدفی مشخص و با عبور از مرزهای عراق از طریق کرمانشاه وارد کشور می‌شوند و خود را به نقطه‌ای در داخل مرزهای ایران در استان کرمانشاه می‌رسانند.

این دو تیم، یک هدف بزرگ و مهم را دنبال می کردند که در صورت تحقق این هدف، اهداف بعدی که کار عملیاتی و تروریستی بود، با امکان بیشتری انجام می‌شد.

هدف اصلی این دو تیم، رساندن فرمانده جدید خود به داخل خاک ایران و استقرار دادن وی در نقطه‌ای امن بود، کسی که به احتمال بسیار زیاد “ابوعایشه” یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش، نام داشت.

ابوعایشه یکی از فرماندهان اصلی و بنا بر برخی اطلاعات، معاون عملیات گروهک تکفیری – تروریستی داعش بوده که پس از ناکامی تیم‌های تروریستی اعزامی به ایران مخصوصا تیم‌هایی که وزارت اطلاعات ایران در تیر ماه خبر انهدام آنها را منتشر کرد، داعش تصمیم می‌گیرد که او را به ایران اعزام کند تا در سطح بالاتری انجام عملیات تروریستی در کشورمان را پیگیری کند.

در جریان آن عملیات بزرگ وزارت اطلاعات، چند تیم تروریستی با مقدار قابل توجهی تجهیزات ساخت بمب کشف شد که این تیم‌ها قصد داشتند در ۵۰ نقطه از تهران، عملیات بمب‌گذاری و انتحاری انجام دهند.

با ناکامی طرح‌های عملیاتی پیشین تکفیری‌ها در ایران، داعش تصمیم گرفته‌ بود که کاری بزرگ انجام داده و قبل از هر چیز ساز و کار مدیریتی خود را سامان بخشیده و سپس وارد فاز انجام عملیات تروریستی در ایران شود.

** چندین هفته بعد؛ آغاز عملیات

چند ماه بعد، فاز اول عملیات برای وارد شدن فرمانده جدید تکفیری‌ها در ایران آغاز شده و وی به همراه ۲ تیم تروریستی به صورت جداگانه از طریق‌ مرزهای غربی، وارد کشور می‌شود و ظاهراً همه چیز به خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود.

اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیروهای قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند.

اما در سوی دیگر، ابوعایشه به همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار اولیه پیدا کرده و مخفی می‌شوند.

آنها برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، مجبور بودند که چند روزی در محل استقرار اولیه خود بمانند تا در یک فضای آرام، به مکان هدف برای استقرار نهایی برسند.

 ** همه چیز از ابتدا زیر نظر بود

پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهرها مرزی در استان کرمانشاه، آنها پی می‌برند که احتمالا محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیروهای امنیتی است و اندکی بعد با مسجل شدن موضوع، همه چیز برای‌شان قطعی می‌شود که لو رفته‌اند.

آنها تصمیم به فرار می‌گیرند ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند، تصمیم به ایجاد درگیری می‌گیرند تا شاید بتوانند با این کار، راه فراری برای خود از مهلکه درست کنند. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند.

اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی که احتمالا همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده را به هلاکت برساند.

** ماجرای ورود راحت ابوعایشه و همراهانش به ایران

ماجرای ورود این تیم تروریستی به داخل کشور (برخلاف انهدام تیم دوم در نقطه صفر مرزی) از این قرار بود که پس از حرکت ابوعایشه و تیم همراهش از داخل خاک عراق به سوی ایران، با توجه به اشراف اطلاعاتی سنگین قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه بر تحرکات این گروه، اعضای تیم‌ها شناسایی شده و از همان لحظات حرکت تحت رصد دقیق قرار می‌گیرند.

این تروریست‌ها از ابتدا و حتی در مسیر حرکت نیز تحت رصد دقیق بوده و پس از رسیدن به مرز، برای اینکه نیروهای اطلاعاتی بتوانند از اهداف، امکانات، مرتبطین و . . . این تیم‌های تروریستی مطلع شده و حتی اعضای آن را زنده دستگیر کند، موانع سر راه تروریست‌ها در مرز برداشته می‌شود تا راحت‌تر وارد خاک ایران شوند.

پس از ورود نیز، تمام تحرکات این تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای اطلاعاتی سپاه تحت رصد قرار می‌گیرد و تمام اعضای تیم شناسایی شده و اطلاعات‌شان تجمیع می‌شود.

این عملیات بزرگ و حساب شده، با فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای نجف نیروی زمینی سپاه کرمانشاه و با همکاری وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی انجام شده است.

داعش در ایران

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 27 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:24

خواب انگور به علاوه تعبير خواب انگور

ا

تعبیر خواب - انگور
 حضرت دانيال گويد: خوردن انگور سياه به وقت خود غم و اندوه بود و بي وقت، ترس و بيم بود. معبران گفته اند: به عدد هر انگور كه خورده بود زخم چوب ياتازيانه بر او زنند و خوردن انگور سفيد به وقت خود نعمت و خير دنيا بود، بيش از آن كه اميد دارد و به غير وقت، دليل كند كه از دهان خداوند خوب سخن خيري بيرون آيد و دليلش بر حرف و مال بود. اگر انگور سرخ بيند همين دليل كند. محمدبن سيرين گويد: انگور سفيد به وقت خوردن، دليل بر مالي است كه به دشواري به دست آيد و انگور سرخ به وقت خود خوردن، دليل بر منفعت اندك بود و هر ... 
انگوري كه پوست او سخت بود، دليل كه مالي به دشواري بدست آيد و هر انگوري كه پوست او روشن بود، دليل بر مال حلال كند و هر انگوري كه آب او تيره بود، دليل بر مال حرام بود و هر انگوري كه به ديدار سرخ نمايد، دليل بر عز و جاه كند و هر انگوري به ديدار سياه نمايد، دليل بر غم و اندوه كند و هر انگوري كه شيرين تر و تازه تر بود، دليل بر مال و جاه نمايد و عز وي بيشتر گردد. جابر مغربي گويد: اگر كسي بيند كه انگور بر معصر چوبين همي فشرد، دليل كه خدمت پادشاه ستمگر كند. اگر بيند كه آن معصر، از خشت و گل بود، دليل كه خدمت پادشاه باديانت كند. اگر معصر از خشت پخته يا از گچ و سنگ و آهك بود، دليل كه خدمت پادشاه با سياست و با هيبت كند. اگر بيند كه انگور در طشت همي فشرد، دليل كه خدمت زني بزرگ كند. اگر بيند كه انگور در كاسه همي فشرد، دليل كه خدمت شخصي خسيس كند. اگر بيند كه انگور همي فشرد و شيره هاي آن در خم ها همي جمع كرد، دليل كه از جهت خود، مال بسيار به سبب پادشاه حاصل كند. اگر بيند كه انگور در معصر با اهل و عيال مي فشرد، دليل كه او را و عيال او را در خدمت پادشاه منفعت رسد. اگر بيننده خواب در ضرر خدمت پادشاه نباشد، دليل كه كاري از سبب مردي حاصل كند.حضرت امام جعفر صادق فرمايد: انگور سياه و سفيد به وقت خود و بي وقت، بر سه وجه بود. اول: فرزند نيك، دوم: علم فرائض، سوم: مال حلال. و فشردن انگور در خواب هم آن حضرت فرمايد: بر سه وجه بود، اول: مال باخير وبركت، دوم: فراخي نعمت، سوم: از قحط و بلاامان يافتن.  

ا

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 22 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:21

عکس و توضیحاتی از سریال لبخند رخساره
 

سریال لبخند رخساره , عکس بازیگران سریال لبخند رخساره

سریال لبخند رخساره

در خلاصه‌ای از داستان سریال «لبخند رخساره» به قلم سعید نعمت اله  آمده است: دوري هيچ وقت دوستي نمي آورد و خانواده قصه لبخند رخساره با فداكاري و گذشت و علاقه از دوري ها مي گذرند و كنار هم مي مانند.

بخشی از صحنه های «لبخند رخساره» در تهران و مابقی در مشهد و یکی از شهرهای مرزی تصویربرداری می شود.

كامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمیدرضا هدایتی، داریوش سلیمی نویدخداشناس و … گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

لبخند رخساره

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 18 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:18

مجموعه ای شنیدنی از تعدادی ضرب المثل

ضرب المثل
 

۳۹٫ارزو بر جوانان عیب نیست

۴۰٫ابی که ابرو ببرد در گلو مریز

۴۱٫اگر عذر است این نیز بس است.

۴۲٫اگر گل نیستی خار هم مباش

۴۳٫اگر مار زاید زن باردار/به از ادمیزاده ی دیوسار

۴۴٫اگر میهمان یکی باشه صاحبخانه برایش گاو می کشد.

۴۵٫اگر نخوردیم نان گندم /دیده ایم در دست مردم

۴۶٫انگور رسیده نصیب شغال میشود.

۴۷٫اول چاه را بکن بعد منار را به دزد

۴۸٫اول بچش بعد بگو بی نمک است.

۴۹٫این دم شیر است به بازی مگیر.

۵۰٫در عیب نظر نکن / که بی عیب خداست

۵۱٫در عمل کوش و هر چه خواهی پوش

۵۲٫دزد دانا می کشد اول چراغ خانه را

۵۳٫دروغ گو کم حافظه است.

۵۴٫دزد همیشه گرسنه است.

۵۵٫عروسی نرفته ای / اما پای بام که رفته ای

۵۶٫اگر می خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو

۵۷٫دنیایش مثل عاقبت یزید است.

ضرب المثل

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 21 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:14

عکس ها و تصاویر زیبا از گل های رنگی
 

گل,عکس های عاشقانه گل,عکس گل

مجموعه ای از تصاویر زیبا و عکس های عاشقانه با موضوع گل

گل,عکس های عاشقانه گل,عکس گل

مجموعه ای از تصاویر زیبا و عکس های عاشقانه با موضوع گل

گل

مجموعه ای از تصاویر زیبا و عکس عاشقانه گل

گل,عکس های عاشقانه گل,عکس گل

عکس گل

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 32 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 9:11

عکس از انواع مدل لباس زنانه 2016
 

عکس مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی , لباس مجلسی ویژه بانوان , عکس انواع مدل لباس مجلسی
 

مدل لباس نامزدی

عکس انواع مدل لباس نامزدی , مدل لباس نامزدی , لباس نامزدی زیبا مخصوص مراسم ها
 

مدل لباس عروس

عکس مدل لباس عروس , لباس عروس , مدل لباس عروس مخصوص مراسم عروسی

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 17 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:57

تصاویر عالی از مدل لباس خواب و شب
 

عکس مدل لباس خواب

مدل لباس خواب مخصوص سال ۲۰۱۶

مدل لباس خواب

مدل های عالی از لباس خواب
 

عکس مدل لباس شب

مجموعه تصاویر و عکس های زیبا از مدل لباس شب

مدل لباس شب

مدل لباس شب

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 20 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:54

عکس ورزشگاه های رئال مادرید و بارسلونا
 

باشگاه رئال مادرید

رئال مادرید

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو (به اسپانیایی: Estadio Santiago Beabéu) یک ورزشگاه فوتبال، واقع در مادرید اسپانیاست که در تاریخ ۱۴ دسامبر ۱۹۴۷ به مالکیت باشگاه فوتبال رئال مادرید افتتاح شد. این ورزشگاه در حال حاضر ۸۵٬۳۵۴ نفر گنجایش دارد.

ال برنابئو که به احترام رئیس سابق باشگاه سانتیاگو برنابئو یسته نام‌گذاری شده در حال حاضر یکی از مشهورترین و با اعتبارترین ورزشگاه‌های جهان فوتبال معرفی می‌شود. این ورزشگاه میزبان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰ بوده است. همچنین فینال جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴ و جام جهانی فوتبال ۱۹۸۲ در این ورزشگاه برگزار شده است.
 

نیوکمپ

بارسلونا

کمپ نو («میدان جدید»)، که غالباً به طور اشتباه «نوکمپ» خوانده می‌شود (هم در انگلیسی و هم در اسپانیایی)، ورزشگاه فوتبالی است که در شهر بارسلون در کشور اسپانیا قرار دارد. این ورزشگاه از زمان احداثش در سال ۱۹۵۷، محل انجام بازی‌های خانگی تیم فوتبال بارسلونا است. این ورزشگاه جزو ورزشگاه های ۵ ستاره یوفا بوده و تاکنون میزبان مسابقات بسیاری در رده‌های بالای بین‌المللی و فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا، که آخرینش به سال ۱۹۹۹ مربوط است، بوده‌است. گنجایش این ورزشگاه ۹۹٫۳۵۴ نفر است، که آن را تبدیل به بزرگترین ورزشگاه اروپا و یازدهمین ورزشگاه بزرگ دنیا می‌کند. اسم رسمی آن، «استادی دل اف سی بارسلونا» (ورزشگاه باشگاه فوتبال بارسلونا) بود که در سال ۲۰۰۰ با رای اعضای باشگاه مبنی بر تغییر نام آن به لقب محبوب کمپ نو، این نام به عنوان نام رسمی ورزشگاه انتخاب شد.[۲]

کنار کمپ نو، «پالائو بلوگرانا» قرار دارد، ورزشگاهی که محل انجام بازیهای داخل سالن است، و نیز در مجاورت آن «آیس رینک» قرار دارد که محل انجام بازیهای هاکی روی یخ و پاتیناژ است. پشت ورزشگاه نیز محل قرار داشتن مینی استادی است، ورزشگاهی که تیم بارسلونا اتلتیک بازی‌های خود را در آنجا برگزار می‌کند.

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 24 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:50

آیا رابطه ای میان سرما و کاهش وزن وجود دارد؟

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمدعلی زارعیان، پزشک و متخصص طب سنتی ایران ضمن اشاره به این که فصل زمستان در مناطق معتدل از نظر طب سنتی مزاج سرد و تر دارد به روزنامه جام‌جم می‌گوید: در این فصل بر اثر مجاورت بدن با سرما، سوخت و ساز بدن برای تامین گرما بیشتر می‌شود و قدرت هضم افزایش می‌یابد و فرد گرسنه می‌شود و اشتها بالا می‌رود و طبیعتا افراد سردمزاج به دلیل مغلوب شدن در برابر سرما بیشتر از افراد گرم مزاج به مصرف غذاها و نوشیدنی‌های گرم و پرکالری نیاز دارند که افرادخانه نشین و کم تحرک و کسانی که در مجاورت سرما نیستند به تغییر در برنامه غذایی خود نیاز ندارند.

رژیم لاغری

چه بخوریم تا سرما را تحمل کنیم؟

برخی افراد بر این باورند که در زمستان برای تامین انرژی و تحمل سرما باید از غذاهای چرب و شیرین به میزان بیشتری استفاده کنند. دکتر زارعیان می‌گوید: این نوع غذاها علاوه بر افزایش وزن برای کبد مضرند و باعث بروز بیماری‌های انسداد کبد می‌شود و تنها کسانی به استفاده محدود از غذاهای پرچرب و شیرین مجاز هستند که به دلیل شغلشان تماس طولانی تری با سرما دارند، مثل کارگران ساختمانی و ورزشکارانی که در فضاهای باز ورزش می‌کنند.

به گفته این متخصص، فصل زمستان فرصت خوبی برای استفاده از مغزهایی مثل بادام و پسته و گردو و میوه‌های خشکی مثل انجیر است. این ترکیبات علاوه بر خواص تغذیه‌ای سبب تقویت کبد و مغز و قوای بدن در مقابله با سموم مختلف همچون سموم ناشی از آلودگی هوا می‌شود، ضمن این که از میوه‌هایی همچون انار و شلغم نباید غافل شد و لازم است بدانید افراط در مصرف مرکبات می‌تواند باعث سوءهضم و عوارض ناشی از آن شود.

دکتر نازلی نمازی، متخصص تغذیه نیز مصرف همه گروه‌های غذایی در هوای سرد را ضروری می‌داند و به جام‌جم می‌گوید: مصرف خرما و انواع خشکبار و مغزهای آجیلی در زمستان علاوه بر تامین بیشترین کالری و انرژی به دلیل فیبر بالایی که دارد می‌تواند از یبوست ناشی از کاهش فعالیت فیزیکی که در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، پیشگیری کند.

رابطه ذخایر چربی با تحمل سرما

چرا برخی افراد تحمل‌پذیری بیشتری نسبت به سرما دارند و آیا افزایش ذخایر چربی و پروزنی تحمل سرما را بالا می‌برد؟ دکتر نمازی پاسخ می‌دهد حساسیت به سرما در مجموع به عوامل مختلف محیطی و فردی ازجمله مزاج، میزان بافت چربی بدن، نوع تغذیه، نژاد و نوع فعالیت بدنی بستگی دارد و در نتیجه میزان ذخایر چربی بدن به تنهایی نمی‌تواند تعیین‌کننده میزان مقاومت یا حساسیت بدن به سرما باشد. برای مثال افرادی هستند که میزان ذخایر چربی کمی دارند، اما چون به دلایل شغلی، بیشتر در معرض سرما قرار دارند نسبت به افرادی که در محیط داخل ساختمان هستند قدرت بیشتری در تحمل سرمای هوا دارند که اگر نوع تغذیه و میزان کالری دریافتی روزانه این افراد کمتر از میزان مورد نیازشان باشد بدون شک نسبت به سرما کم‌تحمل خواهند شد.

سرما و کاهش وزن

با توجه به این که گفته می‌شود در مواجهه با هوای سرد سوخت و ساز بدن بیشتر می‌شود، آیا می‌توان گفت سرما خود باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود؟ دکتر نمازی می‌گوید: وقتی فرد به مدت طولانی و به طور مکرر در محیط سرد قرار گیرد میزان سوخت و ساز دوچندان می‌شود و احتمالا ژن‌هایی که چربی معمولی را به چربی قهوه‌ای (یک نوع بافت چربی که میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد) تبدیل می‌کند، فعال می‌شود. اما لازم است بدانید در معرض سرما قرار گرفتن به تنهایی نمی‌تواند به طور چشمگیر سبب کاهش وزن شود.

سرما عضلات را سفت می‌کند؟

از دیدگاه طب سنتی ایران، سرما به دلیل ایجاد افزایش فشردگی در اجسام باعث سفت شدن آنها می‌شود.

دکتر زارعیان با بیان این مطلب می‌گوید: افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند به دلیل مواجهه با سرما قوی‌تر از افراد ساکن در مناطق گرمسیر هستند. گرما به دلیل انبساط سبب رخوت و شلی می‌شود.

در نتیجه مواجهه با سرما برای افراد قوی هیکل و عضلانی مطلوب و موثر است؛ ولی مناطق ضعیف بدن مثل سر، پیشانی، کمر و پهلوها حتما باید پوشیده باشند تا از بروز بیماری‌های مزمن پیشگیری شود و نباید فراموش شود مجاورت مستمر دست و پا با سرما به سرد شدن مزاج دستگاه گوارش و بروز سوء هضم منجر می‌شود.

استحمام و ورزش در سرما

برخی افراد به منظور گرم کردن بدن در این فصول به میزان بیشتری استحمام می‌کنند. دکتر زارعیان استحمام بیش از حد در سرما را توصیه نمی‌کند و در این خصوص می‌گوید: فقط استحمام در افرادی که استعداد بالایی در ابتلا به زکام دارند به شرطی که به تعریق مناسب بینجامد می‌تواند پیشگیری‌کننده باشد. نکات مهمی که در مورد استحمام در زمستان باید رعایت شود این که هرگز با شکم پر حمام نکنید و زمان خروج از حمام به خوبی خود را بپوشانید به‌ویژه نواحی سر، پیشانی و کمر. این متخصص با اشاره به این که تجمع مواد زائد بدن در فصل زمستان افزایش می‌یابد می‌گوید ماساژ بدن از بهترین و کم‌عارضه‌ترین اقدامات برای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری در این فصل است. ضمن این که ورزش نیز در هر فصل باید در زمانی انجام بگیرد که هوا نه بسیار سرد باشد نه بسیار گرم. در زمستان‌های سرد، بهترین زمان برای ورزش وقتی است که آفتاب هوا را به خوبی گرم کرده باشد و در روزهایی که آلودگی هوا بالاست ورزش باید در فضای سربسته صورت گیرد.

رژیم چاقی

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 19 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:47

تشکیل شدن داعش برای ضربه به ایران بوده

داعش در ایران

به گزارش میهن گرام :سرلشکر “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه امشب (چهارشنبه) در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار “حاج حسین همدانی” که در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، گفت: قطعا ایام محرم اگرچه ایام پرحزن است، اما معنویتش برای جامعه اگر بیشتر از ماه رمضان نباشد، کمتر هم نیست. همان دگرگونی که در لیالی قدر شکل می‌گیرد، در شب‌های محرم نیز صورت می‌گیرد. ایام محرم یک شستشوی همه‌جانبه برای جامعه است و این از افتخارات تشیع می‎باشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با عروج خود اسلام و بقای آن را تضمین کرد، گفت: حادثه کربلا از ابتدا تا انتها با دقت چیده شده و همه جزئیات آن نوشدارویی برای بشریت است.

وی با تأکید بر اینکه داعش زمان ما از خوارج زمان امام علی(ع) بدتر هستند، تصریح کرد: داعش شمشیرهای براق و برنده را روی گلوی اسرا می‌گذاشتند، اما آن اسرا هیچ‌گاه از مذهب خود برنگشتند و اینها تأثیرات کربلاست.

سرلشکر قاسم سلیمانی با بیان اینکه شعار و حرکت امام حسین(ع) از ابتدا تا آخرش یکی بود و هیچ‌گاه متوقف نشد و تغییر نکرد، اظهار داشت: جوان‌های ما امروز لباس عزای امام حسین(ع) بر تن می‌کنند که رسم بسیار خوبی است. فرهنگ امام حسین(ع) همواره ما را پیروز کرده است؛ این فرهنگ دیروز فقط یک شعبه ایران داشت و امروز شعبات دیگری دارد و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق هم امروز به امام حسین(ع) تأسی می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار همدانی عاشق اهل بیت و حرم حضرت زینب بود و در این راه به شهادت رسید.

فرمانده نیروی قدس سپاه به آخرین لحظات قبل از شهادت سردار حسین همدانی اشاره کرد و گفت: من آخرین لحظه که شهید همدانی را دیدم، چند ساعت قبل از شهادتش بود. یک حالت جوانی در وی دیدم. او بسیار صبور بود. تا کسی به این شهید نزدیک نمی‌شد، پی به شخصیتش نمی‌برد. من در دوران دفاع مقدس زیاد نزدیکش نبودم، اما در سوریه توفیقی شد از نزدیک با ایشان آشنا شوم.

حاج قاسم افزود: در لحظه آخر که شهید همدانی را دیدم تکانی خوردم. احساس کردم او از شهادت خود مطلع است. بعدا وقتی با خانواده‌اش صحبت کردم یقین پیدا کردم که واقعا از شهادت خود مطلع بود. با خنده به من گفت بیا عکسی بگیریم، شاید آخرین عکس ما باشد. وقتی این حرف را زد، تکان خوردم.

سرلشکر سلمیانی با بیان اینکه وقتی شهدا را از دست می‌دهیم به ارزش آنان پی می‌بریم، خاطرنشان کرد: شهدایی چون همدانی، باقری، کاظمی، علی هاشمی و… هر ۱۰۰ تا شاید مثل‌شان بیاید.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه وقتی این شهدا را از دست می‌دهیم، خلأ آن‌ها را احساس می‌کنیم، مثل مالک‌اشتر برای حضرت امیرالمؤمنین(ع)، گفت: حضرت علی(ع) اصحاب زیادی داشت، اما هیچ‌کس برای امام علی(ع) مالک‌اشتر نمی‌شد.

وی در ادامه گفت: شهید همدانی فقط یک شهید نبود، شهید همدانی یک لشکر و یک استان بود، مثل شهید بهشتی که امام(ره) فرمود یک ملت بود.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه شهید همدانی ۳ کارکرد مهم در دفاع مقدس داشت، تصریح کرد: یکی تأسیس لشکر انصارالحسین(ع) بود که مانند یک شمشیر برنده هرجا نظام تهدیدی داشت، آن را اعزام می‌کرد. اقدام دیگر شهید همدانی نقش ارزنده‌اش از ابتدای دفاع مقدس تا انتهای آن در همه عملیات‌ها و پیروزی‌ها در سمت فرماندهی بود. کار سوم شهید همدانی از دو کار اول مهمتر بود و آن همان چیزی بود که دفاع مقدس را در دل‌ها و مغزها جا انداخت که همان تأسیس مدرسه فکری بود. تأسیس مدرسه حسین همدانی بود که ده‌ها هزار جوان از همدان و جاهای دیگر راه افتادند و مثل مادری که غذا در دهان فرزندان خود می‌گذارد، جوانان را در راه اهل بیت علیهم السلام تربیت کردند.

وی با تأکید بر اینکه بخش دوم زندگی شهید همدانی برای ما پرعبرت است، خاطرنشان کرد: جنگ تمام شد و وی به همین جامعه آمد. در ظاهر سردار و سرتیپ بود و خانواده و نوه داشت؛ این‌ها قفل‌هایی بود که انسان را بر زمین میخکوب می‌کند و این عاطفه را خدا قرار داده، اما آنچه مهم است اینکه این عاطفه‌ها هدف انسان نباشد.

سرلشکر سلیمانی تاکید کرد: شهید همدانی نگذاشت این تعلقات دنیایی برایش هدف شود؛ به جای نام سردار حسین همدانی شد “ابووهب” و به جای لشکر انصارالحسین(ع) نام شیرین مدافعان حرم را تأسیس کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: شهید همدانی در ۶۰ سال عمرش زیباترین ثمره را دریافت کرد. وی تأثیر اساسی در صحنه مقاومت سوریه گذاشت. چرا این قدر دنیا حول جغرافیای سوریه بسیج شده؟ موضوع پیرامون یک شخص و بحث دیکتاتوری است؟ موضوع چیز دیگری است. در این عالم عربی کشورهای گوناگونی هستند که ثروت فراوانی دارند و جز یک مقطع کوتاه، شاهد قرارداد ننگین کمپ دیوید بودیم که “انور سادات” شمشیر را از پشت به کمر مسلمانان فرو کرد.

وی افزود: تمامی این کشورها یا سری یا علنی با رژیم‌صهیونیستی ارتباط برقرار کردند، جز یک کشور که حاضر شد امنیت و تمامیت ارضی خودش را فدای مسلمانان کند. در زمان کلینتون قرار بود صلح سوریه و رژیم‌صهیونیستی در پاریس تمام شود که حافظ اسد به پاریس رفت، اما صبح حاضر نشد به آن جلسه برود، چون می‌دانست اثر سازش سوریه بر پایداری جبهه مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی چیست و آن را بر هم زد.

سرلشکر سلیمانی تأکید کرد: در زمان بشار اسد، ملک عبدالله به سوریه آمد و دست بشار اسد را گرفت و به لبنان برد که ارتش سوریه را بیرون کرده بود و مجسمه حافظ اسد را پایین آورده بود. گفت پسرم این لبنان برای تو! اما چه می‌خواست؟ می‌خواست بشار اسد از ایران دست بکشد. اما وی نپذیرفت که همان چیزی است که برخی آن را آورده و مهم، بزرگ و منافع ملی می‌نامند.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه اظهار داشت: ولیعهد دوم عربستان که خیلی عجول است و شاید شاه خود را هم بکشد، به روسیه رفت تا درباره سوریه وساطت کند که جلسه‌ای با حضور روس‌ها و فردی از سوریه گذاشتند. ولیعهد عربستان از حال بشار اسد پرسید و این فرد سوری گفت مشکل داعش است. و ولیعهد عربستان گفت داعش که خطر ندارد و همه اینها تمام می‌شود، اما مشکل ارتباط شما با ایران است و اگر شما ارتباط نداشته باشید همه چیز تمام می‌شود!

وی با اشاره به اینکه مشکل دشمنان، محوریت سوریه در جبهه مقاومت و ارتباط با جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: در آنجا فقط از سوریه دفاع نمی‌کنیم، بلکه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم. داعش و گروه‌های تکفیری برای سوریه تأسیس نشدند، این‌ها برای ایران تشکیل شدند.

سرلشکر سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر ایستادگی‌ها صورت نمی‌گرفت و برخی که این توهم را داشتند که نماز را در مسجد اموی می‌خوانیم و امپراطوری راه می‌اندازیم، موفق می‌شدند و داعش حکومت تشکیل می‌داد، خدا می‌داند چه فاجعه‌ای در جهان اسلام رخ می‌داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با افتخار در مقابل این فاجعه ایستاد، گفت: نظام سوریه با کمک ایران امروز توانسته پس از ۵ سال فشار و محاصره را تحمل کند تا دنیا اعتراف کند که این گروه‌ها تروریستی هستند. ما رزمنده نبُردیم، بلکه به نظام سوریه کمک کردیم؛ اگر در سوریه جلوی این گروه‌ها گرفته نمی‌شد، امروز همه این مناطق درگیر داعش بود.

وی افزود: تکفیری‌ها امروز در همه جبهه‌ها یا شکست خوردند یا در حال شکست خوردن هستند. معتقدم مردم سوریه با پشتیبانی از دولت خود شکست‌ناپذیر هستند. امروز اروپا هزینه سنگین امنیتی می‌دهد و دلیلش حمایت از همین گروه‌های تروریستی است.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه شهید همدانی تأثیر ارزنده‌ای در پیروزی‌های سوریه داشت، خاطرنشان کرد: باید به درایت و حکمت رهبرمان اطمینان داشته باشیم و قدر آن را بدانیم؛ امروز اگر انقلاب اسلامی دشمنان را متحیر کرده، به دلیل درایت رهبر انقلاب است.

داعش در ایران

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 23 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:44

تعبیر خواب خفتن به علاوه خواب خانه

عکس خفن

 تعبیر خواب - خفتن
محمدبن سيرين گويد: خفتن درخواب مرده را و كسي كه ترسيده بود، دليل بر راحت و رستگاري است.اگر بيند كسي بر تختي خفته است، يا بر بستري، دليل كه بزرگي يابد، اما از راه دين و پرهيزكاري بي خبر است، زيرا كه خفتن در راه دين غفلت بود. اگر بيند در جايگاهي دون بر بستري خفته است، دليل بر حقارت و خواري او بود. ابراهيم كرماني گويد: خواب ترسنده را ايمني بود و مرده آمرزش و بيمار را شفا و زنداني رافرج از زندان. جابر مغربي گويد: اگر كسي بيند كه درميان مردگان خفته بود و كسي او را بيدار نمود، دليل كه درميان مردمان به كاري مشهور شود.

 تعبیر خواب - خانه
محمدبن سيرين گويد: خانه مفرد درخواب زن است. اگر بيند خانه را يا ستونهاي خانه را از جاي برداشت، دليل كه زني خواهد، با مروت و كرم و مونتش برگيرد و باشد كه زنش آبستن شود. اگر بيند در خانه نو درون شد، دليل كه زني خواهد و توانگر شود. اگر بيند كه خانه مفرد به كنج اندوه بود و ندانست كه خانه از كيست، دليل كه از دنيا رحلت كند. اگر بيند درخانه گريخته بود و در خانه او قفل نكرده بود و آن خانه به خانه ديگر پيوسته بود، دليل كه از غم و اندوه رسته گردد. اگر بيند بيمار است عافيت يابد. اگر بيند درِ خانه خود بشكست، ... 

دليل كه از كسي او را مالي رسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه خانه بر وي افتاد، دليل كه مالي بسيار بدو رسد. اگر بيند كه خانه بزرگ وفراخ گرديد و از آن كه بود بزرگتر شد، دليل كه مال و نعمت بسيار بر وي تنگ شود. اگر بيند درِ خانه او آهنين بود، دليل كه توانگر شود. اگر در خانه او سيمين است، دليل كه ا را توبه بايد كردن از گناه و معصيت. اگر توانگر بود نعمتش زياده شود. اگر بيند پيرامون خانه او هيچ خانه نبود، دليل كه حالش تباه شود. 

عکس های خفن

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 26 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:40

سریال لبخند رخساره در کوچه‌های دربند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، تصویربرداری مجموعه « لبخند رخساره » با فیلم نامه‌ای از سعید نعمت اله و به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی آخر هفته گذشته در تهران آغاز شد.

«لبخند رخساره» یک ملودرام اجتماعی که تصویربرداری آن در یکی از لوکیشنهای اصلی که خانه‌ای در دربند است و کوچه‌های اطراف آن ادامه دارد. به تازگی بازی بهزاد فراهانی در این سریال آغاز شده است. کامبیز دیرباز، مجید نوروزی و مجید واشقانی نیز در روزهای نخست تصویربرداری جلوی دوربین رفتند.

در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم به وبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت اله پس از سریال «پشت بام تهران» است.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح و مدیر صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: بهنوش طبیبی، طراح لباس: محمد صادقی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان، مجیدمافی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، سالار مرضیه و عکاس: محمد دارایی.

سریال لبخند رخساره

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 12 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:36

تعبير خواب ارش به همراه خواب ارزير

ا

تعبیر خواب - ارش
 محمد بن سيرين گويد: اگر بيند كه بارش يا چيزي ديگر بارش همي بود او را سود و منفعت بود. 
جابر مغربي گويد: اگر بيند كه رسن يا جامه پشمين بود، دليل است كه در سفر به قدر آن مال حرام به دست آورد.

تعبیر خواب - ارزير
 محمد بن سيرين گويد: اگر بيند كه ارزير بسيار به دست داشت، دليل كه بر قدر آن، وي را چيزي از متاع دنيا حاصل گردد. اگر بيند كاسه و طبق و مانند اين داشت و دانست كه ملك اوست، دليل كه قدر آن، وي را خدمتكار و چاكر بود. 
ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه ارزير همي گداخت، دليل بود كه در زبان مردم افتد به بدي. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن ارزير در خواب سه وجه بود. اول: منفعت، دوم: خدمتكار، سوم: متاع خانه.

ا

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 53 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:31

تعدادی ضرب المثل ایرانی و به یاد ماندنی

ضرب المثل

. دختر سعدی
32. خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود
33. خودم جا، خرم جا
34. خان یغما
35. مرغ از قفس پرید
36. مدینۀ فاضله
37. مجذوب و مرعوب
38. مجاهد روز شنبه
39. مثل کبک سرش را زیر برف می کند
40. ماهی از سرگنده گردد نی زدم
41. ماستها را کیسه کرد
42. ماست و دروازه
43. ماستمالی کردن
44. ما را ازین نمد کلاهی است
45. لیلاج
46. لولو
47. لوطی خور کردن
48. خط و نشان (+)
49. خط 9
50. خروس بی محل
51. خر من از کرگی دم نداشت
52. خر کریم را نعل کرد
53. خر عیسی
54. خر دجال
55. خرج اتینا
56. خانخانی
57. خاک بر سر
58. حیدری و نعمتی
59. لوح محفوظ است
60. لنگ انداختن
61. لن ترانی
62. لقمه گلو گیر
63. لقمان را حکمت آموختن
64. لعن الله اللجاجة
65. لا لحب علی (ع) بل لبغض معاویة
66. گهی پشت زین و گهی زین به پشت
67. گوهر شبچراغ
68. گوش خواباندن
69. گوشت شتر قربانی
70. گواه شاهد صادق در آستین باشد
71. گندم خورد و از بهشت بیرون رفت
72. گنج قارون دارد
73. گشادبازی
74. گرگ دهن آلوده ویوسف ندریده
75. گرگ باران دیده
76. گرز رستم گرو است
77. گربه مرتضی علی
78. گربه عابد
79. گرنگهدار من آنست که من می دانم ....

ضرب المثل

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 23 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:27

عکس زیبا و عاشقانه از یک دسته گل
 

عکس گل

گل , عکس های زیبا و عاشقانه گل , عکس گل , دسته گل عاشقانه , عکس یک دسته گل به صورت کادو شده مناسب برای دادن هدیه و ...

عکس عاشقانه گل

منبع:http://mihangram.com/love-picture-42.html

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 21 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:23

بازداشت عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی در تلگرام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن در تلگرام خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا(نمایندگی گیلان) اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی دو خانم 28 و 19ساله گیلانی مبنی بر تهدید به  انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن به آنان در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی‌های فنی و پلیسی، عاملان تهدید به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن در تلگرام علیه شکات و شناسایی با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شدند.

محمدخانی گفت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهمان 41 و 25 ساله  اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن علیه شکات در تلگرام قصد اخاذی داشتند اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس[email protected] گزارش کنند.

تلگرام

مطالب روز و جالب...
ما را در سایت مطالب روز و جالب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما bahalaks بازدید : 37 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 3:19